God morgon!!!

God morgon alla!!
Jag känner mig så himla trött jag har inte kunnat sova på flera nätter å i natt gick de verkligen inte att sova...
Har haft en sån himla magknip. Låg bara vred å vände på mig..

Jag känner mig inte älskad av någon längre. Känner mig så himla ensam.
Önskar bara att han kunde höra av sig så man kanske kunde bli lite gladare... Men har inte gjort de...

Jag vill kunna sova.. Får jag inte sova snart så kommer allt att bli så himla jobbigt....

Va ute med hunden vid 8 å gud va de snöade då..
Nu när man har ätit frukost så tittar man ut å de snöar ännu.. Va fan e de här de har ju varit varmt ett par dagar å solen har varit framme all snö va nästan borta.. Men nu så e snön tillbaka å jag hoppas den försvinner snart igen. För jag vill ha VÅR!!!

Nej nu ska jag försöka göra någon nytta här hemma...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0