Påsk!!

Skärtorsdagen så hämtade jag sonen på dagis tydigare än va jag hade räknat med för jag kom ju på att vi skulle möta upp min kära faster å kusin som skulle komma ner med tåget till straxt efter 14 så va dom här. Sen så gick vi lite på stan å letade efter skor till kusinen för han hade så trasiga skor på sig...

Sen så gick vi runt å kollade vart dom hade siljaline kontoret någonstans men den fanns ju på centralstationen...
De gjorde oxå Vikingline med... Men dom kunde inte boka några biljetter där så vi fick åka till gärdet men de gjorde inte saken så jätte mycke bättre utan vi var tvugna att ringa å boka å sen så fick vi hämta ut biljetter... Sen så när allt va klart så låste vi in väskorna å åkte in till centralen igen för faster å kusin va hungriga så vi åkte in dit å sen så skulle dom åka tillbaka till Gärdet å vi skulle åka hem..

När vi väl kommer hem så går vi ut med hunden å sen så kommer sonens en dagis kompis över å vill leka med han så vi går över dit är där en liten stund sen så ringer pappa å säger att han e på väg å e snart framme så vi kunde bara åka ner... Men då ville inte sonen åka med för dom andra barnen skulle måla ägg så då fick han va kvar medan jag åkte å handlade... När jag kommer tillbaka sen så följer alla barnen med hem å gav hunden mat å sen så gick jag å sonen ut med henne å barnen gick hem för dom skulle sova...

Sen så satte vi oss i soffan å såg på tv å sonen somnade i mitt knä...

Sen på Långfredagen så kom faster å kusin hem till oss efter dom hade varit på kryssningen så vi satt hemma å tog de lungt såg på tv å snackade en massa... De va så länge sen vi sågs. Sen så bestämde vi att vi skulle komma upp en helg å hälsa på å dom skulle komma ner till oss å hälsa på nån helg..

Sen på lördagen så vaknade vi gick upp gav hunden mat ut med henne å sen så åt vi frukost å sen så gjorde vi oss i ordning å sen så tog vi en promenad för faster skulle köpa en Harry Boy. jag hoppas att hon vinner på den...
Sen så gick vi hem å fixade i ordning allt som vi skulle göra å sen så va de bara för oss att åka in till stan för dom skulle med tåget hem...Lämnar av dom vid tåget å sen så åker jag å sonen hem..

Sen så vart de en slappar kväll i soffan å åt lite mera godis å sen så såg vi på film sonen lägger sig ner i mitt knä å efter 5 min senare så sov han som en stock...

Jag somnar på soffan efter jag hade varit ute med hunden å sen så vaknar jag å släpper ut henne så hon får kissa å sen så vart de sängen å där ligger jag å vrider å vänder på mig å har magknip visste inte vart jag skulle ta vägen eller hur jag skulle ligga... Sen så får jag några sms å sen så straxt efter halv 4 så slänger jag ner nycklarna å in kommer han. Å vi sätter oss ner å pratar å pratar. sen så vaknar sonen å vi pratade å busade lite med sonen å sen så när kl va runt 8 så gick han å gav hunden mat å sen ut med henne å sen så kom han in å la sig i sängen å sen sov vi en stund... Sen så drog han vid halv 1 å de vart jobbigt å han säger att han kommer tillbaka men jag tror inte de.. Nej nu ska jag inte klaga mer på de. Önskar bara att han fattade hur jag mår när han går....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0