Suck!!

Gud va allt ska va jobbigt..

Igår så lämnade jag sonen på dagis å efter de så åkte jag för att träffa R. Vi pratade å kom fram till en hel del.
Han ville att jag skulle följa med ut till flyget för han skulle åka till Thailand. De skulle igentligen jag å sonen oxå ha gjort men jag gjorde något dumt för nästan 2 veckor sen... Å de ångrar jag i dag.

Men nu ligger jag på soffan å väntar på att han ska höra av sig å tala om att han har kommit fram.

Jag saknar han så de gör ont. Men jag vet att jag måste bita ihop tills han kommer hem igen...

Jag har knappt sovit på 4 nätter nu å de e ganska jobbigt för de e skit jobbigt å lägga sig så kryper de i kroppen...
Man bara ligger å vrider å vänder på sig hela tiden.. Orkar inte ha de så.. Men varför är de så???

Snälla R du ska bara veta hur jobbigt de e utan dig...

Nej nu får han snart ta å ringa...

Nej gott folk sov gott. För de ska jag försöka med när han har ringt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0