usch va dålig jag e.

Usch va dålig jag är som inte skriver i min blogg... Men jag måste ta å börja skärpa till mig...
Idag så har jag bara varit hemma med sonen å suttit i soffan å sett på barnprogram hela dagen... De e ju såååå roligt...
Men nu håller jag på med maten de fick bli hemgjord potatismos å korv de ville sonen ha till mat...

Min faster å min ena kusin kommer till oss ikväll å ska sova här de ska bli så skoj. Har inte träffat min faster på flera år innan.... Men jag träffade dom en stund igår innan dom satte så på båten å åkte p en kryssning... De va skoj å trevligt... Så kommer dom hit ikväll å åker hem i morgon.. Nej nu måste jag kolla till maten lite..


Jag vet måste bättra mig... Vad ska ni hitta på i Påsk??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0