Vet!!

Jag vet att jag har varit väligt dålig på att skriva i bloggen men ska börja bättra mig...

Jag har mått dåligt en viss tid nu samt att sonen har varit sjuk å på de så vart hunden sjuk så nu hoppas jag på allt vänder...

Gubben mår dåligt för att jag mår dåligt å har de jobbigt hemma med hunden å sonen... Medan han gottar sig i Thailand... Men de kan man inte påstå att han gör för han har varit väldigt magsjuk där nere så han har äkert gått ner en hel del. Men de skadar ju inte för hans hälsa...

De finns så mycke jag vill skriva men jag får skriva lite då å då i stället...

Igår fredag så träffade jag å sonen hans gammel farmor å farfar. Dom kom upp å hälsade på så för man träffar dom så sällan... Men de ska bli ändringar på de... När vi åker ner så ska vi träffa dom å de har jag lovat dom... Sonen fick då en tidig årsdags present av dom så han fick en cykel som han fick välja + en cykelhjälm. De blev ju så klart Cars (bilar) han älskar Blixten. Så de blev cykel + hjälm i Cars.... Han e så stolt å glad sitter på cykelnhela tiden å har hjälmen på huvudet å vägrar ta av sig den. + att han ska ha sin sparkcykel.. Han kan ju inte ha båda samtidigt...

Nu hoppas jag på att hundens mage blir bättre då hon har varit så dålig i magen.. Så jag testar med å avmaska henne igen å de verkar nog gå åt rätt håll.... Hoppas hoppas.... Orkar inte torka mer spya efter hunden å sen så spyr jag med... De blir dubbelt att ta upp då.....

Nej nu sover min son å har gjort de en stund nu på soffan ska ta å bära in han i sin säng..

Min mamma å "pappa" va förbi hä idag å hjälpte mig att sätta upp rullgardinen å gardinstången sen dom renoverade rummen,.... Men nu så hoppas jag på att sonen kan ova lite längre på dagarna än att vakna vid 6 tiden på morgonen....

Nej nu ska jag bära in han å sen så ska jag gå ut med hunden... Sen så blir de nog sängen för mig...

Fick sms ifrån gubben då han talar om att han har kraschat med hojjen men de va inge allvarligt sa han.. Men han hade ont i benét å sen så skadade han fingret lite men men jag kan inte göra så mycket....

Nej ska skärpa till mig nu å börja blogga mera..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0