Vilken dag!!

Jag vaknade kl 7.30 å va kissnödig å sen så går jag å lägger mig igen... Ligger bara å vrider mig å kollar lite på datan.. Men de va inget roligt på datan så jag ligger å pratar lite med hunden å sen så va de dags att ge henne mat. Sonen vaknade i samma veva som jag gav hunden mat å sen så gick jag ut med henne en sväng. När jag väl kommer in så lägger jag mig i sängen igen å vilar lite men sen så kommer sonen in å frågar mamma vill du ha frukost? Svarade jag ha klart att man vill ha frukost. Då går han till köket plockar fram lite bröd som fanns i frysen å la ner de i brödrosten å sen när dom va klara så kommer han in med dom till sängen här mamma.. Han e bara för go den lilla fisen... Vi äter lite frukost å sen så får jag ett sms så fisen går över å leker lite med sin kompis å jag går hem å skulle bara gå ner i källaren å då tittar jag på datan å då hade min underbara man skrivit till mig så jag kom aldrig ner i förrådet.. Sen så ringer telefonen å då stod svärmor utanför. så då gick vi in i förrådet på en gång å sen så följde hon med upp i lägenheten å ville se hur de såg ut efter renoveringen. Men jag kommer in genom dörren å då ringer min telefon. Ber mig komma å fisen.

Sen när jag kommer dit så väntar jag å väntar ingen kommer men sen så va de några som skulle ut så jag kom in sen så går jag till vännerna å knackar på å en ledsen mamma öppnar å är jätte orolig å då ligger hennes man å skakar å svettas som en gris han va så blöt. jag ringer svärmor som sitter hemma hos mig å frågar om hon kunde köra dom till läkarn å de gjorde hon.. Tack svärmor. Så jag tar deras son å min son hem så får dom fortsätta å leka en stund å sen så ringer telefonen å då väntar dom på ambulansen. En stund senare så ringer mamman igen å säger att nu har vi kommit in på akuten... Hon frågade hur allt gick. Å jag svarade allt går bra här leker dom å har skoj. Så tänk inte på barnen nu. Men sen nån timme senare så ringer hon igen jag e på väg hem nu. Kommer om 30-45 min ringer när jag står utanför.. Hon ringer å säger att hon står utanför så jag åker ner hämtar upp henne sen så klär hon på sig sonen å sen så går hon hem.

Men medan jag e barn vakt så diskade jag å plockade lite i köket å sen så gick jag å la mig på soffan en stund å vilade... Men råkar dom slumra till.. Men de va skönt att få vila en stund... Grabbarna får lite mat å jag diskar lite till å sen så när dom har ätit klart så går dom å leker en stund till...

Sen så har de bara varit lungt. Grannen kom in å undrade om jag kunde följa med å se om vi kunde hitta hennes förråd.. Så vi följer med ner å kollar men hittar inte de.. Tycker synd om henne.. Hän har allt ståendes i lägenheten som tomma kartonger mm...

Nej nu sover fisen å jag ligger på soffan å ser på tv å skriver i här.... Ska snart ut med hunden å sen så blir de sängen för min del e så himla trött....

Nej god natt alla här ute...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0