1/12-10

I natt kl 03.20 så föddes de en liten prins på 3760 gram å va 52 cm lång.
Mamma å en vännina till mig va med mig på förlossningen.
Dom va så snälla å goa i mot mig. Jag kände mig så makt lös när han tittade ut.
Jag vart så avslagen jag va så trött hade varit vaken i över 1 dygn så jag va jätte trött samt att mamma va trött hon med jag e stolt över henne att hon orkade va med fast hon inte orkade de.

Mamma å Shazia ni får tusen kramar samt en tacksam Pia.
Hade inte klarat mig utan er..

När klockan va runt 05.20 så fick jag komma in på BB avdelningen å sen fick sova. Jag sov i ca 3 timmar där på morgonen å sen så vart de lite frukost å sen så va de bara en riktig slappar dag. Vi låg i sängen å bara vilade å tog de lugnt. Jag passade på å duscha medan lilleman låg å sov.

Mamma, Oliver å syrran kom in å hälsade på oxå va där en liten stund för mamma å syrran skulle iväg på julbord med jobbet senare på kvällen..

Sen när dom åkte hem så satte jag igång datan å kollade lite på internet å började skriva i bloggen lite..

Sen så skulle jag äta lite kvällsmat men de fanns inget som jag kunde äta för de fanns bara fiskrätter.
Så jag fick ta fil å smörgås istället.

Sen så vart de tidigt i säng för våran del.
Allt har gått jätte bra...

Uppdaterar mer med bilder längre fram.


Kommentarer
Postat av: Shazia

Tack själv, det va bara roligt att få vara med :=)

2010-12-07 @ 21:34:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0