2/12-10

I natt så har jag fått sova eller rättare sagt vi har sovit.
Vi blev väckta vid 8.30 för dom skulle kolla vikten på lilleman,
 å sen så skulle dom kolla blodtrycket tempen på mig. Allt va bra med mig.
Sen så fick jag äta lite frukost innan barnläkarn kom in å skulle kolla på lilleman.

När barnläkarn kom å gjorde sin undersökning på lilleman så va allting bra.
Dom tycke han va en fin pojke.

Sen så när de va klart så tog vi de lugnt igen å väntade på om vi fick komma hem idag eller inte..
Men när klockan började närma sig 15 så fick jag reda på att vi får åka hem. Så mamma å Oliver kom å hämtade oss å sen så åkte vi hem.
de kändes skönt att komma hem till sin egen säng å kunna äta vad man vill å när man vill..

Efter maten så ställde jag mig i duschen å de va så skönt.
Lilleman sov jätte gott medan jag duschade.

Nu ligger lilleman i sin säng å sover medan jag å Oliver ligger i min säng å ser på Shrek nu och för alltid (sista kapitlet) samt att jag skriver i bloggen...

Nej nu ska jag se klart på filmen å sen så ska vi sova.
Ska upp innan klockan 9 i morgon då rörmokarn kommer å ska byta toaletten då min e trasig.

Nej god natt alla är lite trött å ska försöka sova lite.


Kommentarer
Postat av: Mia

Har du den tredje oxå!? Isf får du gärna ta med dom båda när du kommer! :) Ta gärna med lite film å så till Oliver! Har inte så mycket barnfilm, på dvd har jag bara Ice age 1 och 2... Lite fler på vhs, minns inte vilka bara! :) Kram

2010-12-03 @ 15:25:16
URL: http://gotlandica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0