Hemma igen!!!

Ni har säkert saknat mig nu när jag inte har skrivit på länge.
Jag har inte orkat samt att jag har varit på Gotland i 1 vecka å har hälsat på släkt å vänner..

De har varit trevligt men ändå så har man längtat hem för Oliver har verkligen spelat allan ballan hela veckan samt han gör de ännu fast vi har kommit hem.
Så nu känner jag att de ska bli så skönt att han ska till dagis i morgon så han kan trötta ut sig dom här dagarna han ska va på dagis.
Så då kommer jag å Rasmus ta de lungt å vila å gå på dom besöken som vi ska göra till BVC, KS Solna, sen på onsdag så ska Oliver iväg på ett besök oxå.

Jag kommer skriva mer senare för nu ska jag se på tv...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0