Hmm..

Jaha då va man här igen nu när man har varit så dålig på att skriva i bloggen så ska jag försöka bättra mig.
Jag har inte orkat skriva men jag har en hel del att skriva.
Ska försöka skriva en förlossnings berättelse oxå.

I dag så är Rasmus 25 dagar gammal å äter sover å skiter som alla bebisar gör i stort sett...
Sen så har jag inte kunnat skriva i bloggen så mycke då Rasmus pappa har varit här en hel del.

Men nu e de så skönt att han har åkt hem. De känns som att han har tagit förgivet att han bara kan sova här hur mycke han vill.. Nästan så att han typ har flyttat in igen. De står en väska i mitt rum med hans kläder i å sen så ligger hans tvätt i tvättkorgen oxå..

Kan man inte fråga om de e okej???

Jaja ska inte gnälla de e bara kul att han finns där för sin son men de får gärna va lite mer begränsat.
Fråga först typ..

Jag undrar hur de går för M & J på gotland då hennes vatten hade gått så de sipprade. Så hon ligger inne på förlossningen för hon skulle få bli igångsatt för hon hade nämligen inga värkar alls...
Hoppas att allt går bra för er!!!

Sen så undrar jag hur de går för mammorna som e kvar i gruppen som ännu inte har fått än..

Nej ta å hänga upp tvätten å sen se gå in å lägga sig i sängen eller kanske blir kvar i soffan i stället för den e så varm å skön nu när jag sitter här å Rasmus ligger brevid å sover så gott....
Vill inte störa hans sömn nu...
Kan nog vänta i 1½ timme till innan han ska väckas å få lite mer mat å sen e de natti natt för oss....

Ska se om jag kan skriva mer i natt eller i morgon när Oliver e på dagis å Rasmus sover om jag inte somnar med han.. Men ska bättra mig....

God Fortsättning på er!!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du ska vara glad över att din sons pappa finns där för både honom och dig, för det finns dom som inte bryr sig ett skit. Sen om han har sina saker hos dig, vad fan gör det?

2010-12-28 @ 04:31:29
Postat av: Pia

Min äldsta sons pappa är en av dom. Nej han finns bara där för sin son å inte för mig. Ta reda på fakta först innan du yttrar dig.

2010-12-28 @ 06:45:24
URL: http://snyggatjejens.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag skiter väl i om han finns där för dig, ni är ju antagligen i ett förhållande med varandra. han har inga plikter mot dig, bara sin son. och det är väl det enda man kan begära

2010-12-29 @ 10:47:58
Postat av: P

"Jaja ska inte gnälla de e bara kul att han finns där för sin son men de får gärna va lite mer begränsat.

Fråga först typ.."

Ursäkta, men skojar du?! Lite mer begränsat? Fråga först?

Ja du, jag ska nog inte ens börja...

Men måste säga såpass, att jag håller med föregående, att du ska vara glad att han ändå finns där för sin son.



2011-01-07 @ 10:25:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0