Lugn dag!!

I morse kl 7.30 så vaknar jag med ett ryck trodde att jag hade försovit mig för Oliver skulle till dagis..
Men försova sig hade jag då inte gjort..
Men sen så försökte jag få liv i Oliver men mamma jag e trött vill sova..
De får du göra i kväll för nu e de dags att kliva upp..

De tog mig 40 min att få upp han ur sängen få på han kläderna.. Sen så va de hus i helsike för han skulle då äta frukost på dagis...

Då skulle du ha klivit upp när jag väckte dig..

Ner med han till dagis å sen så gick jag å Rasmus hem satte oss i soffan å mysade gav han mat å sen så somnade han en stund. Så fort jag la mig ifrån han så vaknade han efter en stund igen..
Sovit jätte dåligt idag. Undra varför.??

Sen så va de dags att gå ner å hämta Oliver på dagis Rasmus somnade i vagnen å sen så vaknade han igen efter ca 10 min från de att jag hade kommit in på dagis. Pratade med personalen en stund.
Tog upp han så somnade han om... Sen så va de dags att gå hem så la jag ner Rasmus i vagnen igen å sen så fick jag ta på mig skorna å jackan sen så gick vi hem.
Kommer hem så sover han ca 25 in i vagnen å sen så va de dags med mat å allt dess like.
Samt att jag å Oliver skulle äta mat oxå...

Nu sitter jag här vid datan skriver i bloggen samt kollar igenom alla skivor som Rasmus pappa hade brännt till mig med en massa bilder...
Men oj va mycke skit han har lagt in på skivorna...
Men har bara en skiva kvar sen så e de klart med dessa bilder...

Min lilla prins ligger i mitt knä å myser med sin mamma.

Ska se om jag kan få inte lite bilder på datan så man kan slänga in lite här på bloggen.

Nej nu ska jag ge min lilla prins lite mat å natta den stora prinsen..

Kommer kanske fler inlägg senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0