10/2 - 2010

I dag så tog jag en lång promenad med hunden så vi gick till Barkarby skola å hälsade på svärmor å så fick hon sig en överraskning... Sen så gick vi hem å då kom mamma å sen så åkte vi till IKEA å handlade en massa grejer som jag behövde.. Soffbord å 2 hyllor.. Så nu kan jag äntligen bli av med alla dessa flyttkartonger....

Sen så åkte vi in till stan med min bror för han skulle lämna in sin hörapparat på lagning.. Sen så gick vi till en tattuerare å kollade lite men shit han va ju skit dyr.... För en liten liten grej skulle kosta mellan 1500-2000 kr. När jag kan få den för runt 500 kr på ett annat ställe...

Så jag ska försöka boka in en tid till den tattuerarn när jag vet att jag ska åka...

Nu sitter jag här i soffan å tar de lugnt å ser på dum burken för de fanns inge roligt alls på den ikväll.... Väntar på att R ska bli klar med sitt...

JAG ÄLSKAR DIG ÖVER ALLT ANNAT!! Du e mitt ALLT!

Nej nu ska jag se på film... Sen så blir de en massa mys...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0