15/2 - 2010

Idag var jag å lämnade sonen på dagis medan R gick ut med Angel. Å sen när jag kom hem så kollade jag mailen å R städade å diskade. Medan jag la in alla bilder på datan ifrån 4 minneskort. Så de vart ca en 300 bilder....

Sen så blev de lite grädde på brösten å kladdkaka i naveln. Sen så vart de en massa mys... Sen så fick man gå in å duscha. Kan ju inte lukta grädde å kladdkaka när man går ut..

Va förbi arbetsförmedlingen idag å fick hjälp med allt så nu kan jag äntligen skicka in alla mina papper till försäkringskassan....

Nu sitter jag å skriver i min blogg medan jag ser på R när han lagar mat... Fast jag får då hjälpa till jag med..


Vad har ni gjort i dag?? Vad ska ni äta för mat???

R ska iväg å jobba ikväll å kommer inte hem förens vid 4 tiden i natt....


Älskar dig R du e mitt allt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0