18/2 -2010

De va en hemma dag idag.. orkade inte göra så mycket ville bara va inne för jag fryser så mycket.. Men jag fick dock klä på mig å gå ut med Angel så de va ju bara å bita ihop.. Sen så tvättade jag. Å sen så gick jag ner å hämtade sonen på dagis å sen så följde Robin med oss hem å lekte med Oliver. Sen så ställde jag mig å gjorde pannkakor till barnen å dom åt för glatta livet å sen så kom Robins mamma å hämtade honom å gick hem. Sen så satte jag mig i soffan å mysade med oliver å sen så va de natti natti för han å somnade...

Å jag såg på en film på 3an tror jag de va å den va riktigt bra så jag va tvungen å pina mig igenom filmen för å se hela... Fast jag var så trött... Nä filmen va slut så gick natt rundan med Angel å sen när R kom hem så gick han ut med henne oxå....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0