19/2 - 2010

Idag så har jag inte gjort många knop. Gick med sonen ner till dagis å sen så gick jag hem å busade med Angel å kissade henne... Sen så la jag mig i ett varmt bad å fastnade i min bok som jag läser. Sen så tyckte jag att vattnet började bli kallt så de va bara för mig att tvätta håret å kroppen sen så gick jag upp å satte mig å pratade lite med Angel för hon tittade på mig som om att jag inte va klock med handduken på huvudet å badrocken på mig....

Provade å ge henne leversnittar å de gick hem.. Hon vart nästan förälskad i dom så hon ville bara ha mer å mer... sen så tog jag på mig mina kläder å gjorde iordning en omelett med lök å tomat. den va god men jag började må illa av de...

Snart kommer R hem å han hämtar Oliver på dagis å sen så kommer dom hem å då ska vi bara ta de lungt.. Eller vi ska åka å handla oxå.. Måste köpa en ny stekpanna då våran har gått sönder å sen så ska vi handla hem mat då de e tomt i frysen å i kylskåpet börjar sinna i skafferiet oxå...

Va ute på en "lång" promenad med Angel lite längre sträcka än va hon brukar gå.. Ca en 200 meter längre... Måste ta de försiktigt i början när dom e så små.. De blir bättre när hon blir större.....

Ikväll så tror jag att de blir en mys kväll hemma i soffan med R å Oliver med god mat å dryck å sen så blir de väl an massa mys i sängen med. Eller varför inte på tvättmaskinen när den centrifugerar? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0