2/2 - 2010

Jag blir väckt av killen vid 2.15 då ska han upp å ska åka iväg med ett gäng på ca 15 hojjar. Ville bara tala om att han skulle åka snart han gjorde sig i ordning under tiden vi pratade.. Sen så när han va klar så sa han att jag ringer dig sen när vi stannar för å luncha. Då ringer han kl 6.30 å berättar att han ska äta lunch snart för dom hade precis klivit av hojjarna... Å då sa han att han skulle ringa senare när dom hade kommit fram till båten som skulle ta dom över till hyddorna som dom skulle bo i under natten.... Då pratade vi en stund å sen så säger han nått om att jag skickar sms senare å kollar om jag har mottagning.. Fick ett sms av han när han satt på båten. Sen så va de ingen mottagning alls.. Fick inte tag i han på verken sms eller samtal. Men jag vet ju att han har trevligt med gänget....

Jag va på KS i Solna idag med sonen vid Hemotologen. För de e ju utredning på han. Jag å sonen fick ta bussen till brorsan för han ska skjutsa oss till KS. Vi höll på att försova oss å de va ju inte bra alls... Men vi han med bussen/arna. När vi väl kommer till brorsan så får jag bära upp sonens vagn 3 trappor upp. De va inte roligt alls med allt man hade med sig. + att sonen va inte på någe toppen humör... Men sen när vi kommer in så pratar vi en stund å sen så va vi tvugna att åka för man måste ju hitta en parkeringsplats oxå... Men vi kommer dit å jag hittade rätt jippi va duktig jag va.. Kunde tyda denna karta som jag fick hemskickad...
Efter besöket här så åker vi till Max å äter lite sen så bär de av till Vallentuna för jag skulle ju på intervju om ett jobb.. Vi kommer ut till Vallentuna 1 timme tidigt så vi sitter i bilen å pratar lite å sen så går jag in när kl 13.45 då jag har tid 14. Men sonen skulle gå på toa för han va jätte kissnödig. Sen så var de dags för intervjun å den gick bra. Nu hoppas jag på att jag får komma på en andra intervju hos kunden i sig som man ska jobba med i sånna fall... Men jag ska inte ha för stora förhoppingar....

Sen så hämtade jag ut B´s telefon som vi inte hann hämta ut i söndags innan hon skulle åka hem.. Sen så åkte jag å postade iväg telefonen till henne så nu hoppas jag att hon får den...

Nej nu va de dags att sova.
God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0