31/1 - 2010

Oj vilken natt... Vi kom ut väldigt sent men de gör inge vi hade kul ändå vi kom hem när kl nästan va 7 på morgonen.. Ringde killen å pratade med han å talade om att jag hade kommit hem å att jag skulle sova.. Fick sova i ca 2 timmar sen så var de dags att gå upp igen..

Vi skulle ringa ett samtal för vi skulle åka å kolla på hundvalpar... Vi ringde hon som har valparna å då fick vi en tid som vi skulle va där ute.. vi har 1½ timme på oss å vi kommer iväg när de va ca 30 min kvar innan vi skulle va där... Å vi kör så jävla fel hamnar ute vid arlanda å vi skulle Vallentuna..

Men när vi väl kommer dit så får vi ett trevligt bemötande å vi får komma in till valperna.. Å de kändes som om att alla valparna kom till mig när jag klev in där.. Dom skulle upp i famnen å dra i kläderna tugga på mina fingrar de va så mysigt....

Men jag har tingat en valp tillsammans med min kompis B.

Sen så när vi åker där ifrån så ska vi åka å hämta min son hos mommo. Å sen så bär de av hemåt. B skulle packa ner sina grejer å sen så skulle hon i till city å möta upp en kompis men personen svarade inte henne när hon ringde. Så hon blev jävligt förbannad. Sen så skulle hin förbi huset å hämta grejer å inte ens de han hon med så de blev raka spåret till båten..

Somnade ifrån min blogg när jag hade börjat skriva.,...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0