3/2 - 2010

I natt så sov jag så där.. Låg ändå på spänn hela natten... Vid 3.30 så får jag ett sms av killen å då talar han om att dom sitter på båten å e på väg hem.. Å sen efter de så kommer sonen in å ska lägga sig bredvid mig i sängen å då har an kissat i sin säng å va jätte våt så jag tog av han kläderna å häämtade en blöja å satte på han den å sen så somnade vi om.

Idag har de varit en riktig slappar dag vi har inte varit utanför dörren i dag bara suttit hemma å inte gjort så mycke. Sonen har lekt med sina saker å pusslat en massa.. Å jag har legat på soffan å sett på tv å pratat med killen då han kom hem....

Sen så kom en kompis förbi i pratade lite å såg på Efterlyst. Sen så åkte han hem... jaja så är de när man inte mår bra...

Nej nu ska jag lägga mig nerpå kudden å sova så vi hörs i morgon gott folk,.

Sov Gott allesammans...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0