4/2 - 2010

Blir väckt kl straxt efter 2 i natt av min kille. För då hade han vaknat å skulle göra sig i ordning för å åka iväg till flygbolaget för å se om han får någon biljett hem så fort som möjligt... Sen när vi har pratat klart så stänger jag av datan å somnar om.. Sen så vaknar jag igen vid 8 i morse av att sonen sitter å ser på film. va snäll han är som inte väcker sin mamma... Så jag sätter igång datan å kollar min mail.. Läser en massa bloggar som jag inte har orkat med tidigare då jag har varit trött å inte mått så värst bra sista tiden...

Gick upp å vi åt frukost å sen så diskade jag upp lite. Sen så började jag må illa å skakig i kroppen.. Så jag gick å la mig i sängen igen... Nu så ligger jag här å skriver i min blogg å sonen e på sitt rum å leker å lyssnar på musik..

Killen loggade in på msn å skype å talar om att han inte kommer hem förens i mars/april..

Så de lär väl bli så att jag får tacka nej till jobbet om jag nu skulle få de + att de blir väl ingen bebba då. Som vi skulle hämta hem den 13 februari.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0