7/2 - 2010

Vilken morgon... Vaknade av att hunden å sonen sitter/ligger på mig på soffan.. Å så skönt not... Men vad gör man när man somnar där??? Vi äter lite frukost å sen så ut med hunden å när jag kommer in så ställer jag mig i en varm dusch. Åååå så skönt de va.. Medan jag står i duschen så ringer min telefon. De va sonens kompis mamma som undrade om R fick komma över å leka med O medan dom skulle åka iväg å handla.. De e klart att han får de... O blev jätte glad att R ska komma å leka med han.. Sen när R har kommit så diskar jag lite å börjar baka lite muffins så vi har nått till fikan sen när R´s mamma ska komma tillbaka efter sin handling...

Grabbarna sitter å spelar tills de att R´s mamma kommer å då sätter vi oss å fikar. Sen så spelar grabbarna en stund till å sen så går vi ut å åker pulka med barnen... De va skoj... Tills de att O sätter sig i pulkan å åker ner för lilla baken å kommer till ett gupp å hoppar upp i luften å landar på ryggstödet på pulkan å blev jätte ledsen å sen så ville han gunga.... Men gud va grabbarna vart trötta av pulka åkande så dom var ledsna för ingenting å då tyckte vi att de fick va bra för i dag. Så vi sätter grabbarna i sina pulkar å så går vi hem... Å så ledsna dom är.. Sen så va de dags att äta lite mat när vi kom in. Å killen ringde å talade om att han skulle snart komma hem men de tog nästan 3-4 tim innan han kom hem för han va på fest å missade nattmarknaden som han skulle ha gått på... Så är de när man har kul...

Men han ringde sen när han kom hem vid 21 tiden här hemma i sverige.. Å då har jag målat andra vänden..

Nej nu va de god natt ska bara ut å natt kissa Russell....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0