8/2 - 2010

Killen skrev till mig på msn vid 3 å talade om att han nu skulle iväg med sina vänner på en tripp så att vi hörs i morgon tisdag kväll när jag kommer tillbaka... Så vi pratade en stund å sen så åkte han iväg.. Så jag stängde av min dator å somnade om... Sen så kom sonen å la sig bredvid mig vid 6.30 å så somnade vi om å sen så vaknade sonen helt vid 7.40 å då va de snart dags att gå upp å göra han i ordning för han ska ju till dagis... Men de va någon som inte ville ha någon frukost så då blev de konflikter mellan oss så han gick in på sitt rum å satt där tills de att han sa att han ville ha frukost... För han ville leka med barnen på dagis å framför allt R.
När jag kommer hem så hänger jag upp tvätten som jag startade innan jag gick iväg till dagiset. Å sen så slängde jag in en maskin med tvätt till å började möblera om i vardagsrummet å städe av.. Sen så vek jag ihop den tvätten som va torr å har legat å väntat på att få komma in i garderoberna.. Så nu va de gjort oxå.. Sen så vart den andra maskinen oxå klar så nu va den upp hängd oxå.. Skönt.. Nu e de bara en maskin med tvätt till men de får vi ta i kväll när de andra har torkat...

Nej nu ska jag nog ta å fortsätta med mitt städande... Ska se om jag kan måla på en tredje gång...

Funderar på vad man ska äta för mat ikväll... Har ni några förslag????? Vad ska ni äta??

Kommentarer
Postat av: .....

spaghetti och körrfärssås

2010-02-08 @ 14:05:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0