Oj de va ett tag sen!!

Oj de va ett tag sen jag skrev i min blogg... Men jag måste ta å börja skärpa till mig...
Jag har varit jätte dålig. Å Sen i söndags så åkte jag in på sjukhuset pga smärtor. Så jag vart inlagd över natten å kom hem på måndag kväll de va skönt att komma hem. Men jag e sjukskriven denna vecka ut å blev de inte bättre så skulle jag söka igen... Men jag fick diagnosen Ryggskott men inte så kraftig som jag hade Juni 2005.

Jag känner mig ännu inte riktigt kry ännu. Jag vaknade kl 4 i morse å kunde inte somna om igen somnade vid 12 i går kväll/natt. Så jag är jävligt trött å seg i kroppen + att jag har väldigt ont i magen inte så att de e allvarligt hoppas jag.. Men min kropp har sagt ifrån en hel del nu sista tiden så jag vet snart värken ut eller in...

Jag känner att jag måste få komma bort ett tag å bara va. Men de e inte så lätt när man har hund å barn.
Men jag älskar min son över allt annat å är snäll men ändå trottsig.

Han fyller snart 4 år å jag har inga pengar så kan inte fixa ett kalas till han som han ville ha för sina kompisar... Men turen kanske vänder snart va vet jag??? På onsdag den 19 maj då blir han 4 år.... Mamma älskar dig...

Min mamma å pappa har fyllt år å de gjorde dom i början av maj dom fyllde hela 45 år. Sen så fyllde gammel mormor 83 år den 8 maj. De e många som fyller år denna månad så man e så fattig... Men jag har haft en sån dålig ekonomi nu väldigt länge men de har bara blivit värre å värre men nu hoppas jag snart på att de blir bättre... Önskar att jag snart kan börja jobba igen.. Men de e bara en praktik men kan kanske bli jobb sen.. Men man ska inte hoppas på för mycke för då blir man bara ledsen...  Nej undra va man ska göra denna dag?? har så ont i magen å ännu värre i ryggen men de e väl bara å bita ihop?

Nej nu ska jag se om jag kan göra någe.. Kanske uppdaterar mer senare...


VAD SKA NI HITTA PÅ IDAG?????


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0