1/11-10

Sorry att jag inte skrev nått igår man jag va så slut i kroppen å hade så ont så jag orkade kanppt sitta vid datan alls...

Jag började dagen med att väcka sonen å äta frukost lämna han å dagis å sen så va de dags för mig att åka till sjukgymnasten å träna lite. När jag hade tränat klart så ringde jag en vännina å kollade hur de va med henne å hennes son. Hon bjöd över mig för jag va nästan hemma hos henne så jag gick dit å tog en fika å sen så väntade dom in att bilen skulle komma men den döck aldrig upp så hon kom aldrig iväg. Men jag var där tills jag skulle till barnmorskan. När jag väl skulle åka så bjöd dom mig på lite lunch så jag åt lite innan jag drog till bussen för att åka till Kista. När jag väl kom dit så fick jag i stort sett komma in på en gång.
Mitt blodtryck va lite lågt. 98/50 hade jag samt att mitt järnvärde låg på 107 å ska igentligen ligga på 120.
Men magen å bebisen växer som attan då den ligger mellan dom 2 överste kurvorna. De känns bra att bebisen växer å mår bra. Hjärtljudet låg 135 denna gång så nu har den gått ner lite. Å jag hade bara gått upp ca 300 g sen sist.

Jag tog bussen hem å hämtade min son å sen så gick vi till affären å handlade lite å sen så när vi kom hem så började vi med maten å han vart glad för han fick hjälpa till med maten. Sen så gick vi å la oss i sängen å såg på barnprogram å sen va de dags att sova för hans del. De tog en bra stund innan han somnade... Vid 21 då sov han för natten skönt jag låg å såg på tv å kollade datan lite å pratade lite i telefonen med en vännina som har fått en del bekymmer. Hon hade fått nån slags hudinfektion å sen så har hon fått en del biverkningar av medicinen som har gjort att hon får äta en annan medicin med. Tycker så synd om henne för de..
Hoppas att hon mår bättre snart..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0