11/11-10

Igår va ingen dag alls för mig... Jag låg hela dagen å tog de lungt medan sonen såg på tv å spelade...
Jag gick själv klart upp å fixade mat å så till oss.. Men jag orkade verkligen inte göra så mycke igår så de vart en slappar dag för oss....
Medicinen han fick i måndags verkar hjälpa han ialla fall å de e jätte skönt... Han har inte blödat näsblod sen han började med den... Äntligen så slipper han blöda mycke...

Jag mådde verkligen inte bra hade spya upp i halsen hela dagen så fort jag rörde på mig så kom de upp å sen åker de ner igen. Blir som ett tjockt lager i halsen så man har svårt att svälja istället...

De vart gräddstuvad pyttipanna å stekt ägg å rödbeter till kvällsmat men Oliver ville inte ha grädde i så de vart enbart pyttipanna å ägg å rödbeter till han... Skivade upp några gurkskivor oxå å la de på tallriken de e så gott...
Sen så fick han glass till efterrätt å sen så vart jag oxå sugen på glass så jag tog fram min glass å åt å åt.. De e ju så gott.. Men när jag hade ätit upp halva paketet så satte jag på locket å ställde in den i frysen igen..

Sen så gjorde jag inte så mycke mer igår..
Jo jag plockade in i diskmaskinen å startade den oxå för den va ju full...

De vart en riktig slappar dag igår...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0