12/11-10

Idag va de verkligen ingen bra start på dagen.......
Började med att man har sovit jätte dåligt i natt bara legat å vrida å vända mig har inte vetat hur jag ska ligga i sängen då de har varit jätte jobbigt för magen...
Sen så har Oliver hostat jätte mycke å va väldigt varm å vägrade vakna..
Sen så gick jag å hämtade alla hans kläder å klädde på han medan han låg å sov...
Sen va de bara en massa gnäll i från hans sida..
Sen så fick jag han äntligen att äta frukost å sen va de bara för oss att sätta oss på tunnelbanan å åka till sjukgymnasten då vart de gnäll för de för att han inte fick åka buss.. Men vi åker ju buss hem sen...
Sen när jag va klar vid sjukgymnasten så tog vi bussen nästan hela vägen hem å sen va vi tvungna å ta tunnelbanan den sista biten. Men vi gick in å handlade först innan vi tog tunnelbanan..
Tunnelbanan kom när vi precis hade kommit ner så vi behövde inte vänta eller något.. Så de va skönt.
När vi väl kom in genom dörren så kände jag bara gud va skönt å komma hem...
Plockade in i kylskåpet å sen så gick jag in å satte mig i sängen å ska inte lägga mig ner..
Känner att jag måste göra nått här hemma innan jag går i taket...
Har energi men har ingen ork att göra saker i stället...
Men jag måste FAN göra de.. Ursäkta språket... 

Mamma ringde för en stund sen. Hon e sjukskriven i 1 vecka till drygt men kunde bli förlängt om hon ville de...
Vi får se om mamma kan följa med mig på onsdag när jag ska till läkarn. Hoppas de...
Skönt för henne att hon e sjukskriven då kanske hennes värden kan gå ner å kanske bli bättre än va dom e idag.
Jag HATAR när mamma har ont å mår jätte dåligt...
Men de gör väl alla vid de här laget???

Oliver vart jätte ledsen för att de regnade ute... Mamma alla snö försvinner...
Jo men de kommer mer.. När då mamma? Ja du de vet jag inte de kan komma i natt eller en annan dag..
Jag hoppas att de kommer mer snö snart för jag vill leka i snön mamma...
Du ska få leka i snön... Bara den kommer tillbaka...

Nej vad ska man göra..??
Oliver spelar å jag sitter i sängen å skriver här...


Nej ta å göra nån nytta... Skulle behöva starta tvättmaskinen med all tvätt i så man kan få lite rena kläder igen..
Jag kanske ska ta å börja packa BB väskan för snart e de ju dags...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0