13/11-10

Idag har varit en slappar dag... Har verkligen inte orkat göra så mycke då jag e så slut å trött i kroppen för man sover jätte dåligt på natten...
Vi gick över till grannen så fick barnen leka å sen så gjorde vi våra naglar å sen så vart de mat turkisk mat.. Oliver åt upp all sin mat å sen efter de så vart de glass till efterrätt.. Så fick barnen leka en stund till å sen så gick vi hem å nu ligger han i sin säng å ser på film å jag ligger i sängen å skriver här å ser på tv.

 


Så vart mina naglar denna gång..

Vart inte riktigt hel nöjd men de funkar för en gravid kvinna som snart ska föda...
Man känner sig mer kvinnlig idag än vad jag har gjort på flera år. Sminkar mig sällan å fixar håret måla naglarna å så de har inte varit jag förut... Nu kan jag sminka mig måla naglarna gör klippa frisyrer mm... Hade de varit för 1 år sen så hade jag ABSOLUT inte gjort nått av de här...

Jag känner mig nöjd å kvinnlig kan inte riktigt säga att jag känner mig "sexigare" Men går i kläder som jag aldrig skulle ha tagit på mig innan mm..

Men säkert e de för att jag ska snart ha barn igen???

Nej nu ska jag se kilart på filmen som går på tvn å sen så ska jag se om sonen somnar så jag kan se på Beck..

Så GOD NATT alla så hörs vi i morgon..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0