14/11-10

Usch vilken natt... Jag hade jätte svårt att somna samt att jag va riktigt jävla trött...
Men jag somnade väl när kl va vid 3 i natt å sen så vaknade jag straxt innan 5.
Sen så låg jag vaken ett bra tag å vred å vände på mig. Men till slut så satte jag igång datan å låg med den i 2 ½ timme å hoppades på att jag skulle bli trött så jag kunde somna om..
Men inte de.. Jag låg där å kände att nu måste jag byta sida så jag la ifrån mig datan å vände på mig då va kl 7.30 ca. Men måste väl ha slumrat till en liten stund när jag tittade på kl då va kl redan 8 oj 30 min sömn inte mycke å hurra över..
Men jag orkade inte sätta på tv så jag låg å vred på mig i stället för jag hade ju så ont i magen vet fan inte hur länge jag ska orka ha de så här.. Man blir ju sinnes rubbad av att ha så himla ont... sitter vid köksbordet å har ätit frukost å har jätte ont i magen så jag kan knappt sitta på stolen samt att jag får en massa sammandragningar vart efter sig... Å dom gör ont... Jag önskar att jag snart kunde hålla inne mina tårar så ont gör de...

Men ibland så orkar man inte hur länge som helst..

Nu har jag pratat med mamma så vi ska åka över dit en stund å fira pappa på Fars dag.
Undra va man ska ge han??? Mamma tyckte att jag skulle köpa en stock med snus. Hmm kanske...
Men de får bli nått idag eller en annan dag. Han blir nog glad av att vi kommer dit....

Nej jag uppdaterar mer senare... Ni får ha de så GOTT alla så hörs vi senare..


GRATTIS PÅ FARS DAG till alla pappor där ute..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0