15/11-10

Inatt sov jag väldigt dåligt. Hade jätte svårt att komma till ro samt att Oliver somnade vid 23.30 tiden.
När jag väl somnade till så vaknade jag igen efter ett tag.
Men nog pratat om de..

När kl va 8 så gick jag in å skulle väcka Oliver å jag kände på han att han va väldigt varm hämtade termometern å tog tempen på han. Han hade 38.4 Grader. Så han fick va hemma i från dagis.

Sen när grannen ringde så kom hon upp å vi gjorde oss i ordning sen hämtade vi hennes son på dagis å sen så åkte vi till Ikea. Jag köpte mig en ny golv blomma, barngalger, stekpanna till Sara, en kavel till mig själv så jag inte behöver ringa runt till vänner å fråga om man kan få låna deras.. Så nu har jag en egen.
Sen så köpte Oliver en sak till mommo å moffa.

Uppdaterar med lite bilder i morgon...

Sen efter vi hade varit på Ikea så åkte vi till veddesta å handlade lite på ÖB å sen så gick vi in å handlade på Willys. När vi sen va klara där så åkte vi till Rinkeby å köpte MER med krusbärs smak 3 st 50cl för 10 kr + pant. Jag köpte en hel förpackning med 12 st i. Samt att grannen köpte 3 såna förpackningar samt att hon köpte en hel sån förpackning till mig igår. så jag har så jag klara mig ett tag.. Har att ta med mig till BB..

Sen så va de dags att åka hem packade in allt på sina platser..

Jag försökte sätta ihop vagnen ikväll men de gick inte så jag ska ringa å kolla med butiken som jag köpte vagnen av om dom kan hjälpa mig för nu har vi varit 2 olika personer som har försökt få dit de men de går verkligen inte.. Hjälper inte ens med våld å vaselin.

Jag bäddade ligg liften idag så de e så gott som färdig. Nu e de bara vagnen som ska ihop å sen är de bara bebisen som ska komma ut.

Ska fixa sängen när jag vet mer exakt när de e dags...

Idag har jag haft en hel del sammandragning som har gjort riktigt ont. De t.om sticker till i nedre delen av magen samt att de gör ondare när man har på sig kläder som byxor å så.
Men jag har ialla fall haft en toppen dag idag.

I morgon blir de en bra dag då med.. Ska träffa ett gäng gravida kvinnor samt en mamma till en liten som e ca 2 veckor.

Nej God natt alla hörs i morgon.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0