16/11-10

Vilken dag de har varit. När vi väl kom till Vällingby idag så mötte jag upp mammorna som jag skulle träffa å ta en fika med.. Men de vart en lunch å sen fika på de... Vi pratade å pratade.... Men sen så började vi å röra på oss...

Jag fick hålla i en liten bebis idag som blir 3 veckor på fredag. Hon va så söt.
Sen när vi lämnade varandra för vi skulle röra oss hemåt så gick jag å Oliver in till Phonehouse å kollade om dom hade min mobil där inne å de hade dom..

Å nu sitter jag å valar å kvalar på om jag ska ta den med ett abonnemang...??
Jag vill ju verkligen ha den telefonen..
De blir nog så att jag behåller den i alla fall...

Just nu känner jag mig så himla kluven vet verken ut eller in längre.
Orkar inte med de här.

Fick åka till Babyland idag då jag inte fick ihop min vagn men nu e de fixat å nu står vagnen klar på sin plats.. Bara sängen som ska skruvas ihop å bäddas i ordning. Sen e de klart oxå.

Nej nu ska jag ta å fixa lite till här hemma å sen blir de sängen för min del med...

Nej orkar inte skriva mer ikväll e lite ledsen. Uppdaterar mer i morgon om jag har internet... Hoppas..

Natti natt alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0