17/11-10

Jag lämnade sonen på agis å sen så åkte jag raka vägen till KS i Solna för jag skulle träffa en läkare där.
Jag hade en tid vid 10.30 men jag får inte komma in förens vid 11.15 så jag fick vänta i hela 45 min.
När jag väl kom in till läkarn så va han redan då otrevlig.
Började prata om blodpropps utredning? Ööö nej jag e här för en igångsättning sa jag.

Men lilla du du har ju inga problem. Han såg att jag knappt kom ner i stolen å att jag knappt kom upp ur stolen för jag hade så fruktansvärt ont idag så jag har knappt kunnat gå. Men jag puschar mig själv så jag har ju kunnat ta mig framåt.

Men jag fick en tid som jag nu har att se fram emot.
Pratade med min Bm när jag kom hem sen å hon frågade hur jag mådde å hur de hade gått vid läkarn.
Hobn vart arg på han för hans betende... Men nu ska jag träffa henne i morgon så får vi se vad hon säger..

Vi ska prata om olika möjligheter jag kan välja mellan...
Då läkarn vill att jag ska läggas in fram tills de e dags..

Nej tack. Vem ska ta Oliver i 2 veckor då?? Nej stackars liten. Nu ska jag PINA mig själv till å gå hemma ett tag till... Så händer de så händer de.. Hoppas att den kommer innan...

Usch va kallt de va idag jag trodde att jag skulle frysa ihjäl min mage.
De va så kallt så jag visste inte hur jag skulle hålla den varm när jag inte ens får till jackan över magen.

Telefonen har gått varm hela dagen idag så mitt öra e lite ömt.. Men de går ju över som tur är.

Jag fick hjälp av S idag då hon kom upp en stund ikväll å hjälpte mig med å klippa tyget så nu kan jag sy klart mina gardiner å de ska jag göra i veckan. Blir kanske i morgon eller så blir de på fredag när Oliver e på dagis å jag inte har något inplanerat.
Blir nog att jag syr sonens bamse gardiner oxå som han har själv valt.

Nej nu ska jag se på tv eller om de blir en film istället å hoppas på att jag kan sova i natt.
För jag e grymt trött idag...

Natti natt!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0