18/11-10

Vilken morgon den va nästan lite väl läskig..
Jag vaknade av att jag va kissnödig. Men när jag väl kom till toan så forsade du ur mig. Shit tänkte jag gick vattnet nu?? Fick sitta kvar där i ca 15 min för de slöt verkligen inte...
När jag väl sen kom ifrån toan så gick jag å la mig igen.
Men kunde då inte somna om. Så jag satte igång datan å kollade lite på fejjan.
Men de va inge roligt där heller.. Då gick jag å kollade familjeliv istället men de va ingen som hade skrivit nått å sen så va de inga roliga forum som man kunde läsa heller...
Så jag satte igång en ljudbok låg å lyssnade på den tills larmet ringde..

Då försökte jag kravla mig upp ur sängen när jag väl kom upp så gick å klädde på mig kläder å sen så gick jag till köket har ingen aning om varför jag gjorde de... Skulle ju väcka Oliver för han skulle ju upp å äta frukost å sen iväg till dagis...

Efter jag hade lämnat Oliver på dagis så åkte jag till Vällingby å lämnade in min telefon för den jag fick i tisdags den va trasig så när jag kommer dit så får inte dom heller igång den så jag fick en helt ny telefon...
Å nu funkar den så nu e jag glad. Sen så åkte jag med mamma till Sollentuna å köpte ett fodral till mobilen å sen så åkte jag till Kista för jag skulle till Bm.
Jag hann med å äta lunch innan jag skulle va där samt att jag gick till skopunkten för mina va trasiga så jag fick ett helt par nya stövlar på mina fötter skönt så nu slipper jag frysa om fötterna igen...

Allt gick så fort idag så jag gick till ONOFF å handlade en cd/dvd bränner till min dator oxå så jag har fått en hel del gjort idag som jag igentligen inte orkade göra heller... Men vad gör man inte för å fixa allt innan bebisen kommer ut???

När jag väl kom upp till Bm så fick jag komma in innan min tid då hon inte hade nån innan....
Hon kollade HB å blodsockret..
HB: 115
Blodsockret: 4.6
Sf mått: 34
Huvudet: Fixerat
Blodtryck: 108/58
Hjärtljudet: 137-142

Sen efter jag hade varit vid Bm så fick jag gå in till en annan Bm som gör Ul så hon kollade vattenmängden å sen så gjorde hon ett Tul på en gång oxå.. Så jag fick se min bebis igen...
Mysigt. Min bebis fick en ca vikt på 2500 g å ska ligga på ca 2900 g i denna vecka.

Samt att min ordinare Bm fyllde år så hon bjöd mig på en sån god bit tårta... Gud va god den va...

När jag väl va klar så tog jag bussen hem å hämtade upp Oliver på dagis å sen så gick vi hem å jag började med maten å startade diskmaskinen för de va ju full...

De vart stuvademakaroner å köttbullar till middag kanske inte världens godaste mat så fick de duga ikväll för jag e helt slut i kroppen av all j*vla värk jag har...

Nej nu ska jag duka av bordet å sen så ska Oliver in i duschen å sen så är de sängen för hans del..
Då går jag nog oxå å lägger mig å ser på tv...

Nej fixa Oliver å sen så ska jag lägga mig å ringa till förlossningen å fråga dom vad jag ska göra...


Hörs kanske senare eller så hörs vi i morgon....


God natt i såna fall...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0