19/11-10

Jag somnade runt 1 i natt å sen så vaknade jag igen när kl va 3 å sen så kunde jag inte somna om.
När kl vart 3.45 så kom oliver in till mig å frågade mamma är de ljust ute...
Nej svarade jag då okej sen la han sig ner å somnade på en gång när han la sig bredvid mig i sängen....
Å jag kunde då fortfarande inte sova så jag låg bara å vred å vände på mig i sängen.
Tillslut så gav jag upp å kollade runt lite på nätet med min nya mobil så jag satte inte ens igång min dator..
Duktigt Pia...

När kl ringde sen vid 7.45 så startade jag datan å kollade lite å försökte få liv i Oliver.
Men de gick ju inte så jätte bra men jag fick upp han i alla fall...

Vi kläde på oss å sen så åt vi frukost. Ringde till förlossningen å berättade allt å då sa dom till mig att jag skulle komma in på en kontroll ändå.
Så jag fick byta kläder å ta på mig lite andra kläder... Tänkte att jag bara skulle gå ner å lämna han på dagis å sen hem å lägga mig i ett bad eller ställa mig i en varm dusch... Men de sket sig. När jag kom till förlossningen så fick jag gå in till akutrummet då alla andra rum va upptagna. Så kopplade dom på CTG å sen så kollade dom blodtrycket å så.. Sen så fick jag göra ett nytt UL för dom skulle kolla fostervatten mängden.
Men de såg jätte bra ut å hade väldigt gott om vatten så de kunde inte ha varit vattnet som gick.. Å de kunde inte va slemproppen heller.. Så ingen av läkarna, Barnmorskorna eller jag vet vad de va som kom då...
När jag väl kom ifrån förlossningen så åkte jag hem å så ringde telefonen, så S å hennes son kom över på en fika vi snackade en massa å sen så gick vi ner tillsammans till dagiset för jag skulle hämta Oliver å hon skulle se om hennes mamma va kvar. Då hon jobbar på min sons avdelning.

När vi gick ifrån dagiset så gick jag å Oliver å handlade sen så gick vi hem.
Oliver började spela å jag kollade mailen å började med maten.

Nu har vi ätit mat å min telefon har gått varm hela dagen...
Så jag ska duka av bordet å sen tänkte jag försöka lägga mig i ett varmt bad för de tycker jag att jag e värld efter dom har dagarna....

Nej kanske skriver mer senare annars så hörs vi i morgon...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0