20/11-10

Jag vaknade som vanligt väldigt tidigt men jag orkade verkligen inte sätta igång datan så jag satte igång tv istället.. Men de va inge roligt på tv så jag stängde av å vilade i stället med å ligga å fundera.
Sen när kl närmade sig halv 9- 9 så vaknade Oliver å kom in å la sig bredvid mig i sängen så satte vi igång tv å såg på barnprogram.
Vi låg i sängen en bra stund å sen va jag tvungen att resa på mig..
Då gick Oliver oxå upp å så fixade han fram frukost å satte sig å åt utan sin mamma...
Han skulle bara äta upp sin risifrutti sen så skulle han ha fil tillsammans med mig.
Han åt e redig frukost igår.
Sen så tog vi de lungt en stund å sen så la vi in kläder i maskinen å startade den sen så vid 13 tiden så gick vi ut.
Vi väntade in grannarna som oxå skulle med ner.

Sen så gick vi ner till torget för dom hade brandbilar på besök så barnen fick klättra in å sitta i en av brandbilarna å sen den andra brandbilen va de mid kranen. Så Oliver å grannarna åkte upp i luften å tyckte de va jätte häftigt.
Medan jag stod kvar nere på fast mark å tog lite bilder på dom..

Dom bjöd på en massa fika oxå under tiden.

Sen så ville Oliver gå å släcka branden som brann å klart att han ska få göra de.. Men jag fick inge kort på han när han släcker branden men gud så stolt han vart efter sken upp som en sol...

Sen när han hade släckt branden så kom Flammy å bjöd alla barnen på godis.
Oliver vart ju glad för den här stunden han fick sitta i brandbilen åka i kranen samt släcka branden å träffa Flammy. Så den dag va nog en upplevelse för han..

Sen så åkte vi iväg å handlade lite med grannarna å sen åkte vi hem. Följde med dom upp å tog en fika å sen så hjälpte jag henne med å göra Dillkött. Men gud vilken tid de tog att göra de..
Nästan 2 timmar ojojoj de va inte roligt.

När vi väl kom hem straxt innan 19 så åt vi mat å sen så åkte vi till Kista å köpte födelsedags present till Lilla Sofia som fyller 3 år idag 20/11-10.. För vi ska dit i morgon.

När vi sen kom hem i från Kista så va kl 21.30 å då vart de sängen för Oliver å jag gick oxå å la mig efter jag hade hängt upp tvätten å Oliver ringde sin mommo å sa natti natt å sen så pratade jag med henne en stund oxå.

Sen så satte Oliver igång en film å somnade efter en stund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0