21/11-10

Jag vaknade vid 2.30 tiden å vred mig en stund å sista gången jag såg på kl va den ca 4.15 å sen tror jag att jag slumrade till igen å tittade på kl igen å då va kl närmare 7. Vred mig en stund å hoppades på att somna om igen men de gick inte så jag satte igång datan å spelade lite å fixade lite med bloggen oxå.

Så nu sitter jag i köket å skriver i bloggen medan Oliver ligger i sin säng å sover ännu...
Usch jag som börjar bli jätte hungrig hmm måste vänta på tills han vaknar annars så blir han ju ledsen.

Vi ska idag iväg till Huddingen å hälsa på vänner. Deras lilla dotter fyllde ju 3 år i går så vi ska dit å gratta henne å så får barnen leka oxå. Dom har inte setts på länge så nu va de dags. Så nära inpå bebisens ankomst.

Hoppas på att de kommer igång snart för väntan börjar bli väldigt jobbig just nu...
Men de e inte så många dagar kvar...

Snart är de Bumbibjörnarna på tvn å de måste man ju se.

Jag får uppdaterar mer sen när vi kommer hem om jag inte e helt slut efter allt.
Annars så uppdaterar jag i morgon..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0