22/11-10

Jag vaknade jätte tidigt eller jag somnade sent å vaknade 1½ timme senare å sen så kunde jag inte somna om igen.
Sonen kom in till mig oxå å va ledsen då han hade drömt mardröm eller någe.
Så när han la sig brevid med i sängen så somnade han på en gång.
Jag låg bara å vred å vände på mig satte sen igång datan å kollade runt lite...

När kl ringde vid 7.45 så va de segt att kliva upp samt att få liv i Oliver med...
Han  ville inte gå upp för han ville sova mer å jag va tvungen att gå upp å göra mig i ordning så jag fick upp Oliver oxå. De vart frukost å sen ner till dagiset å då kläcker sig personalen ut att dom APT dag idag så då stänger dom kl 16.
Hmm de va ju inge bra så han fick följa med mig hem igen eller rättare sagt till sjukgymnasten å där tränade jag både ben å armar denna gång men gud va trött jag blev.

När jag var klar där sååkte vi hem till mamma å hoppades på att BM skulle ringa så jag kunde få veta hur jag skulle göra.. Men BM kunde inte hjälpa så jag sket i att ringa till förlossningen de va ju tur de... För mamma fick akut åka iväg med hennes en vännina å hennes hund till veterinären. Så de va ju skönt att hon inte vart tvungen att ta Oliver med sig. Ifall jag var tvungen att komma in.

Jag gick ut med mammas hund å sen så körde pappa hem oss då han ändå va på väg till jobbet.

När vi väl kom in så gick jag å la mig en stund på sängen å sen så ringde jag till en vännina så vi gick å mötte upp henne å barnen å sen så åkte vi å handlade lite snabbt å sen så hämtade vi upp hennes äldsta dotter.
Sen vart de hem å började med maten.
När Oliver hade ätit upp så fick han lägga sig i ett bad å sen så vart de pyjamas å sängen för hans del.

Han ligger i sin säng å ser på film å jag ligger i min säng å kollar runt lite samt ser på tv lite.
Då jag väntar in några program som jag vill se innan jag somnar..

Shit vilka sammandragningar jag har haft idag å har ännu. Dom sitter verkligen i länge.
Men jag ska bita ihop ett tag till men hoppas på att de ger med sig snart..

Nej fy vad jag e trött så jag ser knappt på vad jag skriver känns de som.

Jag säger God natt nu så hörs vi i morgon..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0