24/11-10

De verkar som att jag fick sova i natt...
Jag blev väckt av Oliver när han kom in till mig i sängen vid 7.30 i morse.
Han satte igång tvn för å se barnprogram. Sen när kl blev8 så va de dags för oss att kliva upp å äta frukost samt göra sig i ordning.
När vi sen va klara för att gå ner till dagiset så gick vi ut å ner till dagis som vi gör varje morgon.
Men i dag va de lite speciellt då de va riktigt halt ute samt att dom hade inte sandat gångbanorna.
Så när jag kommer ner för sista trappan å har en nerförsbacken kvar ner.
Så halkar jag å jag blir fångade av Olivers dagis kompis mamma.

Lämnar han när vi väl kom ner till dagis å sen så går jag till bussen för att sen åka till min Bm.
När jag kom in till henne så pratade vi å hon sammanfattade hela min graviditet å skrev ner de.
Sen så va de dags för själva kontrollen.

SF: 35
Blodtryck: 100/58
Vikt: + 2kg inte gått upp nått mer.

Har tagit mig i kragen å putsat fönstret i köket å tog ner dom gamla gardinerna å hängde upp en del av gardinerna. Ska upp en uppsättning till.. Men den får bli på söndag eller en annan dag. 
Samt att jag satte upp adventsljusstaken i köket med.

Ska ta itu med dom andra fönstrarna i morgon å sätta upp andra gardiner där med...

Nej se klart på efterlyst å sen se om jag kan sova eller så blir de att jag skruvar ihop sängen.


 
Halv färdigt.

Bjuder på några bilder på magen från ikväll...



v 37+1


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0