25/11-10

Dagen börjar som vanligt med å väcka sonen å äta frukost göra oss i ordning.
De snöar en hel del ute så de va lite jobbigt att gå ut å gå ner å lämna Oliver på dagis.
Men de gick ganska så bra... Halkade ett par gånger.

Fan ta å sanda gångbanorna. Innan man slår ihjäl sig.
När vi väl kom ner till dagis så fick jag reda på att Oliver hade haft näsblod igår på dagis.
Å dom säger ingenting till mig om de förens i morse när jag kommer dit.

Vilka jävla puckon.

När jag gick ifrån dagiset så åkte jag iväg å hämtade ut mina paket som hade kommit.
Å jag som trodde de va mina julgardiner... Suck de va de inte...

När jag kom hem så putsade jag vardagsrumsfönstrarna å sen så hängde jag upp nya gardiner.
Jag skruvade ihop själsängen å bäddade den så nu e de klart. BB väskan e halvt packad ska packa ner lite kläder till mig själv. Annars så e väskan klar. Olivers väska e oxå packad i fall de skulle hända något.

Jag hade besök idag av S å hennes son M de va trevligt. Fick till en ganska så bra bild på han.
Sen när hon skulle hämta sin dotter på dagiset så gick vi ner tillsammans till centrum å jag gick vidare ner å hämtade Oliver.
Sen hem å tog de lugnt...

Ligger ner i sängen å ser på tv. Skriver lite här.
Jag har så himla ont ikväll så jag vet inte hur jag ska ligga....

Nej visar lite bilder från idag.

 


 

 

De va lite av vad jag har tagit kort på...
Vardagsrummet e inte klart ännu...

Nej nu ska jag se klart på tvn sen försöka sova lite...

God natt!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0