27/11-10

Jag somnade i natt vid 1 tiden å vaknar igen vid 2.30 å kunde inte somna om...
Så jag ligger å ser på lite tv å kollar på datan efter ett tag så börjar jag å plocka fram lite julklappar
å började slå in dom. Jag har slått in 7 eller 8 st julklappar nu men ska ännu slå in ett gäng till men jag måste fixa lite kartonger å så. För annars så blir de svårt att slå in dom.

Sen när jag hade slagit dom så la jag mig ner i sängen igen å hoppades på att kunna somna om igen men inte..
Usch jag blir så trött på att jag inte kan sova på nätterna.
Vid 6.30 så hör jag Oliver ropa på mamma ja svarade jag å sen va de tyst igen. Han drömmde nog.

Sen så kommer han in till mig vid 8.30 å säger mamma jag har kissat i sängen.
Men gå in på toaletten å ta av dig pyjamasen å ställ dig i duschen så kommer mamma...
Jag går in å river ur hans sängkläder å tar med mig de in på toan å slänger in de i tvättmaskinen å sen så sätter jag igång den. Nu e jag inne på andra maskinen nu med tvätt. Först va de en mörk tvätt å nu e de vittvätt å sen  så ska jag tvätta upp hans täcke med.. 

Så de blir till å bädda rent i Olivers säng idag så han kan sova i den sen... Tur att madrassen klarade sig.
Jag ska nog putsa  fönstrarna i mitt å Olivers rum idag så jag kan hänga upp rena gardiner där med.

Dammsuga ska jag försöka göra oxå å plocka undan en massa grejer som ligger överallt å ser fult ut.
Ska försöka ta mig ner i förrådet å plocka fram julkartongen å ta upp den så jag kan fortsätta att adventspynta fönstrarna å lite annat.

Kanske blir ut en sväng med grannen å hennes son så pojkarna kan åka lite pulka.
Ska se om jag kan få på mig nått varmt över magen så jag inte fryser om den.

Nej jag får skriva mer senare å uppdatera på vad som har blivit gjort idag..
Jag hoppas att jag kan göra de jag har skrivit. Med städningen å fönstrarna mm...

Nej hörs senare för nu har vi ätit klart våran frukost...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0