28/11-10

Ja som vanligt så sov man ju dåligt i natt med...
Hur länge ska man orka va sömnlös?? Sover ca 1-1½ timme per natt de e ju inte mycke å hurra för.
Men jag önskar att de snart va över.
Vill kunna sova en natt utan å ha ont.

Idag så va vi iväg å köpte gardiner till Olivers rum å sen när vi kom hem så putsade jag hans fönster å sen så hängde jag upp hans nya gardiner.

Annars å har de inte blivit så mycke mer gjort idag...

Lagade mat å Oliver åt upp all mat. Jisses va chokad jag blev.
Han åt potatisgratäng å kött. Han glufsade i sig för glatta livet.. Så stolt.
Äntligen så börjar han å äta kött...

Nej nu ligger man i sängen å ser på Beck som går på 4:an.
Finns inge annat på tv:n ikväll...

Nej jag ska försöka göra lite nytta innan jag somnar.
Ska slå in lite julklappar å sen så ska jag försöka sova.

Hoppas att de blir nån sömn inatt..

Fixar bilder i morgon.

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0