29/11-10

Ja som vanligt så somnade jag sent å vaknade bara efter ca 1½ timme senare..
Sen så låg jag där i sängen å kunde inte somna om å vred å vände på mig som vanligt...
Jag önskar bara att jag kunde få sova..

Klockan ringde vid 9.45 för jag hade satt larm på telefonen för jag inte skulle glömma bort att jag skulle till sjuhgymnasten till kl 11. Så de va bara för oss att kliva upp å göra sig i ordning å slänga i oss lite frukost å sen på med kläderna å iväg.
Jag trodde vi skulle bli sena men vi kom dit så vi fick t.om vänta en stund innan de va dags för mig att gå in å träna. Vart riktig hårdträning. Bencykling å sen vart de 40 kg benpress skulle kunna ha tagit mer men vi tog de lungt så jag kunde gå oxå..

Sen åkte vi hem å jag packade i ordning Olivers väska å sen så åkte vi till Vällingby för jag skulle köpa nya skor men dom hade inte dom skorna i min storlek så jag fick kolla efter andra skor hittade ett par andra som va sköna men hade lite svårt att knyta dom nu när magen e så stor.

Så jag får åka å prova å köpa nya skor sen när magen har försvunnit.
Mamma ringde medan jag provade å frågade om vi va klara. Så hon plockade upp oss å vi åkte med henne hem.
Jag hjälpte henne med å fixa i ordning å leta efter gardiner till brorsans rum.
Medan hon höll på nere i tvättstugan så plockade jag ur å i diskmaskinen å diskade upp de som som inte skulle in i diskmaskinen.
Sen så vart de mat å när vi hade ätit så gav vid grisen mat å sen så gick mamma ut med han medan jag väntade med Oliver inne...
Sen när hon kom upp med grisen så åkte hon ner i tvättstuhan å hämtade upp tvätten sen så kunde jag åka hem.

Jag åkte hem packade min väska å sen så tog jag en varm dusch.
Mamma kom å hämtade mig vid 22.30 tiden för hon ville inte att jag ska sova själv.

När vi kom hem till mamma så sov Oliver å jag satte mig i soffan å kollade lite på tvn å sen så frågade mamma om jag kunde smörja in hennes hårbotten med ett medel som hon har för sin klåda.
Medan jag fixar med hennes hårbotten så lånade mamma min dator å kollade runt lite.
När vi var klara så va kl 00.40 så sa jjag att de e nog dags för oss att gå å lägga oss för de lär bli en tuff dag i morgon.

Jag la mig på soffan började skriva i bloggen men somnade ifrån den.
Sov i ca 1½ timme å vaknar å kan inte somna om tar datan å skriver klart min dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0