4/11-10

Vilken dag. Idag har man bara tagit de lugnt å va i väg å hämtade ut ett paket som hade kommit..
Äntligen så har jag fått lite kläder jag med. Så nu kan jag packa BB väskan sen så e jag klar för en tid på sjukhuset. Men önskar bara att jag snart kan få ett svar när jag ska få åka in för jag har så jävla ont så jag vet inte vart jag ska ta vägen snart...

De e skit jobbigt att ha så ont som jag har..

Idag fick sonen sina pannkakor till middan. Så han vart glad å nöjd.
Sen så tog jag fram tyget som jag ska sy gardiner av å började fålla upp dom så jag ska sy dom i morgon beroende på hur ont jag har å mår...

Men jag måste bli klar med gardinerna så jag bara kan hänga upp dom sen när de e 1:a advent.

Nej nu säger jag god natt. Har så ont idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0