5/11-10

Idag har inte varit världens bästa dag... Då man har haft så ont så man knappt kom ur sängen.
Ringde förlossningen å pratade med dom å dom säger att de inte e någon ide för mig att åka in då jag bara kommer att ta upp en plats i onödan. Finns andra som behöver den där sängplatsen.

Skit samma. Jag biter ihop å hoppas på att jag klarar mig fram tills de e dags. Men jag önskar bara att jag kunde komma igång nu.
Jag fick ett mail av en kompis om att man kan sätta igång förlossningen nu. Men jag har då ingen som kan hjälpa mig med dom grejerna.

Så här skrev hon:
Hoppa lite hopp rep försiktigt.
Be någon massera i svanken djupgående massage då, upprepa flera gånger.
Då menar jag vid kärleks handtagen mot ryggraden.


Jag ska bara hitta någon som kan hjälpa mig med de... Å sen så skrev hon att sex va oxå väldigt effektivt. Samt fotmassage å zonterapi. Om jag bara hade nån som kunde hjälpa mig så hade jag gjort de på en gång.

Idag skulle jag ha försökt att börja sy på mina gardiner men jag har haft så ont så jag har inte kunnat göra de. Men ska se hur jag mår i morgon så kanske jag kan göra de om jag inte har så ont vill säga. Har i stort sett bara legat i sängen å tagit de lugnt.

Men en bild fick jag till på magen i alla fall när jag låg i sängen samt att jag fick en bild på mig å sonen tillsammans...

Jag å sonen kanske inte världens bästa bild men.

  

Å så har vi på lilla magen eller rättare sagt stora magen.

 v34+3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0