6/11-10

De gick bra på förlossningen va tvungen å sluta med värktabletterna.
Å sen så fick jag börja på en pencillinkur istället suck alla dessa tabletter som jag äter varje dag blir bara fler å fler. 7 tabletter på morgonen å sen blir de 1 till lunch å sen blir de 1 till kvällen samt värktabletter om jag nu tar nån vill säga.
Oliver va iväg med en vännina å hennes son å badade medan jag va på förlossningen sen så åkte jag å mötte upp dom vid badhuset sen åkte vi hem å följde med dom hem så barnen fick leka en stund å sen bjöd hon på turkisk mat de va gott... Sen pratade vi på å drack te å åt godis å kakor mm...

Sen så testade hon å göra fransk manikyr på ena nageln för å se hur de blev.
Har aldrig haft de förut så vi ska ta en pysseldag nån dag så skulle hon fixa mina naglar...


Vart bara ringfingret hon tog idag på prov.
Resten gör vi en annan dag.

Nej nu ska jag lägga mig ner å se om jag kan somna utan å se på tv denna gång...

God natt alla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0