7/11-10

Inatt så har jag inte sovit så värst bra då jag har vaknat å sen har man somnat om igen efter nån timmes vakenhet. Jag orkar inte ha de så här längre...

Men vi klev upp åt frukost å sen så plockade jag in i diskmaskinen å sen så startade jag den när den blev full å sen så tog jag fram symaskinen å började sy på mina gardiner. Han klart med den första gadrin längden sen så åkte vi till mamma å hälsade på en stund. Sen när vi kom hem så började vi med maten på en gång å sen så medan maten stod i ugnen så började jag å sy på den andra gardinlängden å han nästan klart med den innan maten va färdig. Vi satte oss i vardagsrummet å åt mat ikväll å hade de lite mysigt framför tv:n.

När jag väl hade ätit upp maten så satte jag mig vid symaskinen igen å sydde klart den andra gardinlängden.
Å nu e dom klara. Va skönt att jag äntligen har fått de gjort.

Nu sitter jag å funderar på om jag ska ta de svarta tyget jag har å göra lakan av de till spjälsängen å till vagnen om jag kan minnas va de ska va för mått....

Eller jag kanske ska ta å lägga mig i ett bad en stund å få slappna av i värmen då jag har fått frysa när jag åkte till mamma å hem de e ju minus grader ute. Å jag får inte till jackan över magen så jag vet inte hur jag ska lösa de nu när de e kallt ute.. Har nämligen ingen annan jacka jag kan ha...

Nej jag ska nog ta mig ett bad å få upp värmen lite å sen så blir de sängen för de blir ganska så jobbig dag i morgon... Först ska Oliver till en läkare å sen så är de träning för min del vid sjukgymnasten å sen så ska vi till sjukhuset å träffa en annan läkare till Oliver å sen så är de hem å börja med maten...

Nej God natt på er alla....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0