9/11-10

Vaknade som vanligt väldigt tidigt vaknade redan vid 3.30 å sen så kunde jag inte somna om.
Men när kl ringde vid 7:45 så va de bara å pallra sig upp ur sängen å hoppas att de blir en bra dag.
Väcker sonen för de e dags att vakna samt att han fick sin medicin å åt frukost å sen va de bara å slänga på han alla kläder å sen ner till dagis.. Mamma de e ju inge snö ute varför ska jag ha de här på mig för då??
Men lilla vännen de e kallt ute så du får ta på dig de så du inte fryser när du är ute å leker.
Okej men de snöar ju inte. Nej jag men de kommer i dag eller någon annan dag. När vi väl kommer ner till dagiset så börjar de snöa. MAMMA de SNÖAR jag vill va ute å leka. De får du göra sen med dina kompisar.
När jag väl går hem så är de verkligen snöstorm. När jag kommer in så går jag å lägger mig i sängen å läser lite bloggar å forum.

Kollar sen på kl å då e kl redan 12.30 shit va har tiden tagit vägen? Så jag går upp börjar plocka i köket å plocka i å ur diskmaskinen å sen så äter jag lite lunch å sen så tar jag mig ett varmt bad å ligger där tydligen ganska länge. För när jag kom upp så va kl redan 14.25 oj jag som ska hämta sonen på dagis till 15.
Klär på mig å gör mig i ordning å fixar Olivers medicin å sen så går jag ner.
Jag halkar 4 ggr ner till dagis å sen när jag väl kommer in så får han sin medicin å sen går han in å leker igen.
Men vännen vi ska hem nu. Får jag leka i snön då??
Ja lek du i snön du..... Vi måste åka å hämta ut medicin till mamma med..
Kommer till apoteket så hämtar jag ut de jag skulle å sen så gick vi å handlade lite å sen så åkte vi hem igen.
Jag gick å la mig en stund å sen tittade jag på kl å då va kl redan 17:40 oj vi måste ju äta lite mat oxå. Så de blev resterna ifrån igår. Å nu ser Oliver på film å jag ligger i sängen å har ont å e väldigt seg i kroppen.
Ska snart stänga av filmen då Oliver ska ta på sig pyjamas å sen e de medicin dags å sen e de natti natt..

Jag kryper nog ner i sängen jag med å ser på tv å sen så får vi se vem som somnar först Oliver eller jag...

I morgon ska jag till MVC. Så de blir upp tidigt å göra sig i ordning å sen iväg till MVC..

Nej godnatt alla..


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag undrar också vart tiden tagit vägen!

Svischhh sa det och så nu ligger jag i sängen igen ;)

Nös precis och kom på att jag glömt min nässpray på nedervåningen, orkar verkligen inte gå hela vägen ned och sen heeela vägen upp för den långa trappan! borde ha en nässpray på varje våning utifall.



Ja söt tapet :) Köpt på blå huset i sollentuna :) Bra ställe!

2010-11-09 @ 20:52:22
URL: http://iampregnant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0