Igår 26/11-10

Jag va så trött igår så jag orkade inte skriva alls...

Igår så va vi iväg å storhandlade med mamma å pappa.
De kändes br att få fylla upp både kylen å frysen med mat. Men kylen va de viktigaste.
Sen när vi hade hanldat klart så åkte vi å lunchade lite de blev så klart Mc´donalds..

Jag frågade mamma om dom kunde ta oliver en stund så jag kunde få lägga mig å vila lite för jag va så trött.
Jag hade då ändå varit vaken sen kl 2.30 på morgonen...
Men de va inga problem. Tack..
När vi har ätit klart så åker vi hem till mig så jag kan bära upp mina kassor med varor i.
Sen så ställer jag in allt som ska stå i kylen å lägger in allt som ska va i frysen.

Alla torrvaror lämnade jag på bänken å sen gick jag å la mig..
Låg å vilade i flera timmar men kunde dock inte sova.. Satte inte ens igång datan eller tvn. Låg bara i sängen..

Sen så kom Oliver hem vid 19 tiden å sen så åt vi lite gick å la oss i sängen å tittade på Idol sen så ville han gå in å lägga sig i sin säng å de gjorde han. Jag bytte så klart kanal för jag tycker inte de e så roligt med å se på Idol..

Sen så låg jag å såg på Criminal Mindes å sen så va de nått mer på tvn. Kommer inte ihåg va de va bara..
Men klockan hann bli runt 1 sen somnade jag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0