Lite inköp eller rättare sagt bytes.

Va å hämtade sonen på dagis å sen så åkte vi till Kista å fixade hans skor då dom han hade innan gick sönder å har reklamation på dom så fick han helt nya skor.

De blev dom här.


Jag fick byta mina vinter stövlar som jag hade köpt innan å har inte lagt upp nån bild på dom innan men dom fanns inte i större storlek så jag gjorde ett helt nytt byte å fick ett par andra vinter stövlar i stället.


Å mina fick bli dom här... Dom va skönare än dom jag tog innan...


Sen så va jag ju i Vällingby å hade lunch dejt med en annan mamma som jag har skrivit om i tidigare inlägg.
Jag köpte 2 st tunikor å nu har jag äntligen fixat bild på de.
 
De här va den svarta å sen så tog jag en mörk grå oxå men den ligger i tvätten för tillfället så jag får väl fixa bild på den vid ett annat tillfälle i såna fall... Men den e riktigt skön.


Kommentarer
Postat av: Mia

Snygga stövlar! :)

2010-11-02 @ 21:21:44
URL: http://gotlandica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0