Mmmums!!!

Har druckit årets första Julmust idag samt ätit några bitar Toblerone.
 

Mmmums va gott de va...

Idag så har vi varit duktiga... Vi har städat här hemma dammsugit å tvättat golven samt att vi har tvättat en maskin med tvätt..

Efter vi hade ätit mat så satte vi oss i soffan jag såg på Csi å Oliver läste en bok å försökte prata med mig..
När han pratade med sin mommo så sa hon till Oliver om du sover i din säng alla nätter så ska du få en present av mig (mommo). Jag vet då inte om de e tills bebisen kommer eller om de längre än så.. Men nu ligger han i sin säng å sover så gott..

Nu har man sett både Csi å Criminal Minds.
Nu får de bli en film å sen så ska jag försöka sova.. Får passa på å njuta av att man e ensamen i sin säng igen.. Än så länge e de så skönt att bara ligga i sängen å mysa....

Nej nu blir de film...

God natt gott folk.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0