Morron!!!

I natt har jag sovit väldigt dåligt. Då jag har haft väldigt ont.
Men de struntar jag i för jag ska till vällingby å fika med andra mammor.
Synd bara att de redan en som har backat utav oss 4 som skulle ses. Så vi bli bara 3 å några barn på de...
De ska bli så kul att få träffa andra mammor.

Oliver har hjälpt sin mamma med å starta tvättmaskinen så jag kanske hinner hänga upp tvätten innan vi ska åka till Vällingby. Men de tror jag nog att jag hinner. Annars så får den vänta på mig tills vi kommer hem sen.

Nej nu ska jag äta upp min frukost å sen så ska jag ställa mig i duschen.
Hoppas på att lite av de onda kan försvinna ifrån min kropp...
Eller jag kanske ska ta ett snabb bad...
Jaja de märks vad jag gör när jag kommer in dit.

Vad ska ni andra göra idag då???


Tycker de e lite dåligt med kommentarer i bloggen...

Hörs mer senare...

Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0