Onsdagen 10/11-10

När jag kom till Bm så fick vi vänta en liten stund å sen så kom hon ut å hämtade oss..
När vi kom in så började vi prata om en hel del å sen så lyssnade vi på bebisens hjärljud å då hade de gått upp.

V.35+1
vikt. 200 g upp
symfus. 34
HB. 117
blodtryck. 100/60
fosterljud. 145

Allt såg väldigt bra ut förutom mitt blodtryck.

Sen så gick vi lite i kista å kollade lite men de vart inte så länge då jag började må jätte dåligt så vi gick å tog en lunch de blev då på Mc Donalds då sonen fick välja.

Sen så ville han gå på toaletten å sen gick vi å köpte en glass å sen så åkte vi hem.
När vi väl kom hem så ringde jag till förlossningen å skulle få veta mina provsvar. Men då började hon fråga mig hur jag mådde å så sa som de va mm. Kan du vänta lite doktorn kom nu så jag ska prata med henne. Tog ca 30 sek så kom barnmorskan tillbaka i telefonen. Vi vill att du kommer in på en kontroll. Så jag packade ihop mig å Oliver å en väska med en dator å musik så sonen hade något å göra under tiden...

När vi väl kommer dit så kommer jag in på ett rum å sen så kopplar dom på CTG för å kolla bebisen å sammandragningarna... Men de såg bra ut å sen kom doktorn å gjorde ett ultra ljud för å kolla fostervatten mängden å de såg oxå bra ut... Så vi fick åka hem igen efter 1½ timme där...
När vi väl kom hem så gick jag å la mig en stund å sen så fixade jag i ordning lite å äta.  Sen så gick jag å la mig igen efter jag hade pratat med mamma...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0